Izbrane teme iz razvojnopsihološke diagnostike

Izbrane teme iz razvojnopsihološke diagnostike

Avtor: Maja Zupančič, Matija Svetina

Monografija predstavlja nadaljevanje knjige z naslovom Uvod v razvojnopsihološko diagnostiko, ki je izšla v letu 2012. Avtorja v pričujočem delu predstavljata in kritično ocenjujeta psihodiagnostične pripomočke za ocenjevanje različnih razvojnih procesov in sprememb (npr. ustvarjalnosti, poklicnih interesov, psihološkega osamosvajanja na prehodu v odraslost, družinskega okolja ter problematiko ocenjevanja psiholoških sprememb pri starostnikih). Izpostaviti velja, da sta avtorja sama vodila ali sodelovala pri nastajanju nekaterih preizkusov (npr. Test osamosvajanja na prehodu v odraslost) kot tudi pri priredbi nekaterih tujih pripomočkov, predstavljenih v knjigi (npr. Indeks prilagoditvenih strategij). Knjiga, ki prinaša nova spoznanja na področju razvojnopsihološke diagnostike, je namenjena širokemu spektru bralcev, tako psihologom kot tudi drugim strokovnjakom, ki pri svojem delu sodelujejo s psihologi pri obravnavi otrok, mladostnikov ali starostnikov.

Leto izida: 2013

Št. strani: 175

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789612375881

Zbirka: Razprave FF

Redna cena: 10,00 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

03. 03. - 06. 03. 2025
Oddelek za prevajalstvo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Eutopia Jezikovna kavarna

28. 02. 2025
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Idrija – (rudarska) dediščina in njen sodobni odsev

26. 02. 2025
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Brezplačna ustvarjalna delavnica, namenjena študentkam

25. 02. 2025
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Šmitkov večer: Kulturna dediščina – vir ustvarjalnosti: Ko tradicionalni lonec spet postane zlati cekin

25. 02. 2025
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predstavitev društva Mladi strokovnjaki za dediščinsko znanost Slovenije (Heri Sci)