Pota k zgodovinskemu spoznanju našega časa / Wege zum historischen Erkennen unserer Zeit

Pota k zgodovinskemu spoznanju našega časa / Wege zum historischen Erkennen unserer Zeit

Urednik: Filip Draženović, Sašo Jerše

Kaj pomeni misliti v 21. stoletju? Misli, ki jih v svojih razpravah, zbranih v tej knjigi, razvija najmlajša generacija srednjeevropskih zgodovinarjev, so navdihujoče in pomembne. Pozornemu bralcu bo to zlahka očitno. V svojih razpravah doktorandi posegajo po temah socialne in kulturne zgodovine, zgodovine idej ter mentalitet in gospodarske zgodovine. Njihove razprave seveda ne dajejo končnih, včasih niti ne kakršnih koli odgovorov, toda že veščina oblikovanja vprašanj doktorandov je impresivna. Je v času vsesplošne in vsakršne, kot se danes zlahka lahko zdi, negotovosti in dvoma od mladega znanstvenika, od človeka sicer, mogoče pričakovati več? Misliti danes ne pomeni iskati gotovosti, saj te iskrenemu in resnicoljubnemu človeku danes pač ni več mogoče najti. Misliti pomeni danes predvsem loviti ravnotežje v dvomu. In kaj je pri tem iskrenemu in resnicoljubnemu človeku lahko v večjo pomoč kot dobro vprašanje, še prav posebej, če je dobro zastavljeno in zastavljeno ob pravem trenutku in še pravočasno?

Leto izida: 2020

Št. strani: 200

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789610602958

Zbirka: Historia

Redna cena: 19,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

05. 12. 2024
Oddelek za azijske študije, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Zgodba o preživetju atomske bombe: Dediščina uničenja in spomina

05. 12. 2024
Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Srednjeangleška večjezičnost z vidika sociolingvistike

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spremljevalni program znanstvene konference Dediščine antihumanizma

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Dediščine antihumanizma

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja