Razsvetljenstvo 2.0: kako povrniti razum v politiko, gospodarstvo in naša življenja
Oddelek za sociologijo
Dr. Danijela Trškan je od leta 1996 naprej objavljala prispevke v reviji Zgodovina v šoli v različnih rubrikah (Iz prakse za prakso, Primeri dobre prakse, Metodični napotki za delo v razredu, Sodobna didaktika pouka zgodovine v teoriji in praksi, Seminarji, Poročila, ocene, mnenja). Pričujoča publikacija vključuje 30 prispevkov, ki so razdeljeni v pet poglavij in se nanašajo na metodično izvedbo učnih ur (učne oblike in metode), preverjanje in ocenjevanje znanja, izvedbo izvenšolskih dejavnosti in vseživljenjsko izobraževanje učitelja. Publikacija na eni strani prikazuje razvoj didaktike zgodovine na prehodu iz 20. v 21. stoletje, na drugi strani pa ponuja učiteljem zgodovine, študentom zgodovine in vsem, ki jih zanima razvoj pouka zgodovine, strnjen pregled avtoričinih prispevkov, objavljenih v reviji Zgodovina v šoli od leta 1996 do leta 2016.
Leto izida: 2016
Št. strani: 357
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 9789612378196
publikacij
avtorjev in avtoric
© Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Vse pravice pridržane.
Dostopnost Piškotki Oblikovanje in razvoj: ENKI