Metode izobraževanja odraslih
Ure predavanj: 30
Ure seminarjev: 30
Ure vaj: 15
ECTS točke: 7
Nosilec/izvajalec: asist. dr. Breznikar Skočir Nina, prof. dr. Radovan Marko
1. Vloga učitelja v izobraževanju odraslih
2. Pomen učnega okolja in učne klime
3. Klasifikacija metod izobraževanja odraslih
4. Diskusijske metode
5. Skupinske metode izobraževanja (npr. študija primera, projektno delo, problemsko učenje)
6. Izkustveno učenje in simulacije (npr. igre vlog, simulacije, delavnice)
7. Uporaba digitalnih tehnologij v učenju odraslih (npr. spletno učenje, podkasti, spletne učne skupnosti)
8. Prednosti in izzivi spletnega učenja
1. Ambrose, S. A. (2010). How learning works: Seven research-based principles for smart teaching. Jossey-Bass.
2. Brečko, D. (2002). Štirideset sodobnih učnih metod. Sofos, Ljubljana. (str. 7-139)ID=120944896
3. Bregar, L., Zagmajster, M. in Radovan, M. (2020). E-izobraževanje za digitalno družbo. Ljubljana: Andragoški center Slovenije. (str. 158-186) https://www.acs.si/digitalna-bralnica/e-izobrazevanje-za-digitalno-druz…
4. Galbraith, M. W. (Ur.). (2004). Adult learning methods: A guide for effective instruction (3. izd). Krieger Pub. Co. (str. 141-164; 181–192) ID=1182054
5. Rogers, A. (1998). Teaching adults (2. izd.). Open Univ. Press. (str. 236-262)
6. Radovan, M. (2020). Psihosocialno učno okolje in vpliv na učenje (študijsko gradivo)
Relevantni članki iz domače in tuje literature, dostopne v knjižnicah in na spletu/
Important articles from domestic and foreign literature available in libraries and on the Internet.