-
Nejc Bukovec: The Reader and Multimodality: a Case Study on Mark Z. Danielewski’s The Familiar” / Bralec in multimodalnost: študija na primeru romanov The Familiar Marka Z. Danielewskega (Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, mentorica: doc. dr. Frančiška Lipovšek, somentorica: prof. dr. Mojca Krevel),
-
Maša Hawlina: Neoliberalizacija Ljubljane (Oddelek za sociologijo, mentor: doc. dr. Gorazd Kovačič, somentor: doc. dr. Jože Vogrinc),
-
Martin Justin: Disagreement in Scientific Communities / Nestrinjanje v znanstvenih skupnostih (Oddelek za filozofijo, mentorica: prof. dr. Olga Markič, somentorja: doc. dr. Borut Trpin, prof. dr. Dunja Šešelja),
-
Maruša Kosi: When Dancing Springs Up, Explorations of Amateur Dancing Among Young Educated Women in Urban Areas of Contemporary Morocco / Vznik plesa, Amatersko plesanje med mladimi izobraženimi ženskami v urbanih okoljih sodobnega Maroka (Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, mentorica: doc. dr. Ana Sarah Lunaček Brumen, somentorica: doc. dr. Marie-Pierre Gibert),
-
Urša Kosmač: Stopenjska berila za učence slovenščine kot drugega in tujega jezika (Oddelek za slovenistiko, mentorica: izr. prof. dr. Nataša Pirih Svetina),
-
Karin Kure: Geomorfološke značilnosti Čepovanskega dola (Oddelek za geografijo, mentor: prof. dr. Uroš Stepišnik, somentorica: doc. dr. Mateja Ferk),
-
Anika Logar: Dantejevi neologizmi v slovenskih prevodih Božanske komedije (Oddelek za romanske jezike in književnosti in Oddelek za slovenistiko, mentor: doc. dr. Andraž Jež, somentorica: prof. dr. Martina Ožbot Currie),
-
Polona Majdič: Slovenske knjižnice v Argentini (Oddelek za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo, mentorica: prof. dr. Polona Vilar),
-
Lara Oštrbenk: Brežiško gospostvo s širšim zaledjem na stičišču Ilirskih provinc in Avstrijskega cesarstva / Le territoire de Brežice et sa périphérie à la jonction des Provinces illyriennes et de l'Empire d'Autriche (Oddelek za zgodovino in Oddelek za romanske jezike in književnosti, mentorici: doc. dr. Agata Šega, doc. dr. Irena Selišnik),
-
Živa Manja Petrovec: Potrebe staršev novorojenčkov, ki potrebujejo bolnišnično zdravljenje na neonatalnem oddelku (Oddelek za psihologijo, mentorica: izr. prof. dr. Urška Fekonja, somentorica: doc. dr. Jana Kodrič),
-
Katarina Richter: Slikarstvo koroške smeri pozne mednarodne gotike na Slovenskem (Oddelek za umetnostno zgodovino, mentor: prof. dr. Samo Štefanac),
-
Maja Ina Ruparčič: English Syllabic Consonants and the Influence of Dialect on Their Production among Speakers of Slovene / Angleški zlogotvorni soglasniki in vpliv narečja na njihovo produkcijo med govorci slovenščine (Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, mentor: izr. prof. dr. Andrej Stopar),
-
Gašper Stražišar: Vprašanje meje med erotičnim in pornografskim ob romanih Pétra Nádasa Vzporedne zgodbe in Vinka Möderndorferja Pokrajina št. 2 (Oddelek za primerjalno književnost in literarno teorijo, mentorica: prof. dr. Vanesa Matajc),
-
Vesna Strlič: Izobraževanje otrok na domu v času epidemije covida-19 v Sloveniji (Oddelek za pedagogiko in andragogiko in Oddelek za sociologijo, mentorici: izr. prof. dr. Klara Skubic Ermenc in doc. dr. Živa Kos, somentorica: prof. dr. Jasna Mažgon),
-
Tjaša Šimunić: Habuit in hoc quoque bello mediocritas nostra speciosi ministerii locum / Panonski upor v delu Veleja Paterkula (Oddelek za zgodovino, mentor: doc. dr. Milan Lovenjak),
-
Kajetan Škraban: Stoiška teorija dejanja in njena latinska ter grška terminologija (Oddelek za klasično filologijo, mentor: doc. dr. Brane Senegačnik),
-
Katja Trogar: Die Konstruktion des öffentlichen Raums durch Graffiti Eine kultur-kontrastive Analyse der slowenischen und deutschen linguistischen Landschaft / Vpliv grafitov na izoblikovanje javnega prostora Kulturno-kontrastivna analiza slovenske in nemške jezikovne krajine (Oddelek za germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko, mentorica: doc. dr. Tanja Škerlavaj),
-
Ela Urek: Učinki glasbe na učenje matematike (Oddelek za muzikologijo, mentor: prof. dr. Gregor Pompe, somentorica: doc. dr. Katarina Habe),
-
Zala Virant: Posledice integracijske politike na primeru pogojevanja pravic migrantov z znanjem slovenskega jezika (Oddelek za sociologijo in Oddelek za pedagogiko in andragogiko, mentorja: izr. prof. dr. Barbara Samaluk in izr. prof. dr. Damjan Mandelc).